Studenten Bedrijfskunde Da Vinci College in actie voor Stichting Droomdag

Meerdere studenten van de opleiding Bedrijfskunde zetten zich in om geld in te zamelen voor Stichting Droomdag.

Grote betrokkenheid studenten

De studenten Bedrijfskunde zetten zich met verschillende activiteiten in voor Stichting Droomdag. Met elkaar willen ze ervoor zorgen dat er €1000,- binnenkomt, zodat er minimaal 1 Droomdag georganiseerd kan worden. De studenten zijn vooral gemotiveerd om voor dit goede doel hun best te doen, omdat ze zich heel goed kunnen voorstellen hoe het is als 1 van de ouders ongeneeslijk ziek is. Zij gunnen een gezin een onvergetelijke Droomdag! Een van de acties zal plaatsvinden tijdens de Open Dag van het Da Vinci Collega op 1 februari aanstaande. Bezoekers van de Open Dag kunnen kans maken op leuke prijzen tijdens een georganiseerde loterij. De opbrengst van deze loterij is bestemd voor Stichting Droomdag.

Stichting Droomdag is heel blij met deze actie en wenst de studenten alle succes toe! Hartelijk bedankt voor jullie inzet!

Wil je ook een actie voor Stichting Droomdag op touw zetten? Leuk!  Neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., we helpen je graag!

logo ddg 320x88 trans           vos

Vrijdag 10 juni organiseerde de Vergulde Vos samen met Stichting Droomdag een Ladies Bingo. Ruim 100 vrouwen namen deel aan de Bingo waarvan de opbrengst naar Stichting Droomdag gaat. Stichting Droomdag heeft als doel om een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder kankerpatiënt/ levensbedreigend ziek is te organiseren. De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Inmiddels zijn er zo'n 116 Droomdagen' gerealiseerd. Tijdens de Ladies Bingo werden er vijf rondes gespeeld en waren er fantastische gesponsorde prijzen te winnen. De opbrengst van deze succesvolle avond is Eur 1500,00. Hier gaan wij weer onvergetelijke Droomdagen van beleven. Hartelijk dank.

Lees meer: Ladies Bingo Vergulde Vos voor Stichting Droomdag

logo veen

't Veen eten & drinken ondersteunt het initiatief van Stichting Droomdag van harte.
U kunt ook mee doen. Bestel bij uw glaasje wijn een karaf droomwater voor € 2,50 en steun hiermee Stichting Droomdag.logo ddg 320x88-trans

Een overzicht van bedrijven en particulieren die de stichting een warm hart toedragen... zonder de steun van bedrijven en particulieren is het onmogelijk om de doelstelling van de stichting te verwezenlijken! Klik op de logo's en neem eens een kijkje bij onze sponsoren!

Lees meer: Sponsoren & vrijwilligers