logo ddg 320x88 trans           vos

Vrijdag 10 juni organiseerde de Vergulde Vos samen met Stichting Droomdag een Ladies Bingo. Ruim 100 vrouwen namen deel aan de Bingo waarvan de opbrengst naar Stichting Droomdag gaat. Stichting Droomdag heeft als doel om een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder kankerpatiënt/ levensbedreigend ziek is te organiseren. De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Inmiddels zijn er zo'n 116 Droomdagen' gerealiseerd. Tijdens de Ladies Bingo werden er vijf rondes gespeeld en waren er fantastische gesponsorde prijzen te winnen. De opbrengst van deze succesvolle avond is Eur 1500,00. Hier gaan wij weer onvergetelijke Droomdagen van beleven. Hartelijk dank.

De Sponsoren voor deze Ladies Bingo waren o.a :

vos
De Vergulde Vos, Stichting Droomdag,  Ici Paris , N city Lisse, Body Bouw Lisse, Kapsalon Marleen van Ruiten, Restaurant Wagenaar,  Label 071,  Jan't Lisse,  Rituals.