gezinnetjeHet doel van Stichting Droomdag is het verzorgen van een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder kankerpatiënt/ levensbedreigend/ernstig ziek is. De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Het jongste kind van het gezin moet onder de 16 jaar zijn. Inmiddels hebben wij al meer dan 230 gezinnen een onvergetelijke Droomdag mee mogen laten maken.

In 2018 hebben we met ruim 50 vrijwilligers 75 Droomdagen gerealiseerd. 63 dagen in samenwerking met Stichting Opkikker en 5 individuele Droomdagen. De individuele dagen zijn aangeboden in zeer urgente situaties. Daarnaast zijn er 7 Droomdagen volledig door ons voorbereid die onverhoopt niet door konden gaan door overlijden of sterke achteruitgang van de fysieke situatie van de zieke ouder.

Onze droom voor 2019 is om nog meer gezinnen een onvergetelijke ervaring te bieden en mooie herinneringen te laten maken. Ons doel voor 2019 is om 120 Droomdagen aan te bieden.