gezinnetjeHet doel van Stichting Droomdag is het verzorgen van een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder kankerpatiënt/ levensbedreigend/ernstig ziek is. De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Het jongste kind van het gezin moet onder de 16 jaar zijn. Inmiddels hebben wij al meer dan 140 gezinnen een onvergetelijke Droomdag mee mogen laten maken.

Het jaar 2015 was ons jaar van de Individuele Droomdag. Naast onze Droomdagen welke wij in samenwerking met Stichting Opkikker organiseren zijn wij in 2015 ook Individuele Droomdagen gaan opstarten. Deze Individuele Droomdagen krijgen een persoonlijke gezinsbeleving. Wij hopen met deze uitbreiding nog meer gezinnen te mogen voorzien van een onvergetelijke dag! Inmiddels hebben wij meer dan 14 individuele Droomdagen mogen organiseren. Ook in 2017 zetten wij deze Individuele Droomdagen naast de Droomdagen voort.

Inmiddels zijn wij landelijk de Droomdagen aan het verwezenlijken. We willen een zo compleet mogelijke Droomdag organiseren. Organisatie en financiën zijn volledig in handen van de stichting zodat het gezin optimaal met en van elkaar kan genieten.