Droomdagen

292 Droomdagen georganiseerd vanaf onze 1ste droomdag in maart 2012; Onvergetelijke Droomdagen!  En we gaan door....Geweldig dat er zoveel aandacht, support, en medewerking is gegeven in de afgelopen periode. Samen dromen we verder...Dank U wel.

Fotocollage

fotocollage 320 x 453

Verbinding

Verbinding maakt alles mogelijk! Zaterdag 16 februari bundelden 3 stichtingen hun krachten om gezinnen een fantastische Droomdag te kunnen bezorgen.

Droomdag gezin uit Zoetermeer

Moeder Nancy uit Zoetermeer beleefde onlangs een bijzondere dag met haar kinderen en kleinkinderen. Op uitnodiging van Stichting Droomdag mochten zij hun Super Droomdag beleven. Stichting Droomdag verzorgt voor ouders met een levensbedreigende of langdurige ziekte een speciale dag. Het jongste kind van het gezin moet onder de zestien jaar zijn.

Gezin Zoetermeer453 x 252

Lees meer: Droomdag gezin uit Zoetermeer

Super Droomdag gezin uit 't Harde

Hendrina en Bert en hun kinderen Gerrico, Camiel en Brian uit 't Harde hebben genoten van hun Super Droomdag op De Eemhof. Larissa en Wilfred hebben ervoor gezorgd dat het hun aan niets ontbrak en hebben hun mooie dingen laten beleven met dank aan gastheer Stichting Opkikker.

Gezin tHarde400 x 300