De verjaardag van Buurman Toon

Dit jaar was Stichting Droomdag het goede doel tijdens het derde verjaardagsfeestje van Buurman Toon. Een prachtig initiatief waar zorg voor de medemens is die door een moeilijke periode gaat. Daar bieden zij hulp en mogelijkheid om je draai weer te vinden in de maatschappij. Zodra je bij Buurman Toon binnenstapt voel je de sfeer; humor, liefde en gezelligheid. De officiële overdracht namens Jenny van Hospice Amandi die afgelopen jaar het goede doel was aan ons PR lid Hetty. En uiteraard wensen wij hen alle succes toe om hun doel te bereiken met het hospice.

Het uiteindelijke bedrag wat de tulpen pluk heeft opgeleverd was: €2.298,90! Daar komt het tulpenarrangement nog bij waar geïnteresseerden van te voren op konden bieden. Dat leverde nog eens €875,= op. Dus €3.173,90. Werkelijk fantastisch!! En de hoogste biedster uit Utrecht heeft zelf 2 boeketten meegenomen en de andere 8 mogen door de aanwezige PR leden van Stichting Droomdag verdeeld en geschonken worden. Wat een genereus aanbod en die boeketten komen bij de juiste mensen terecht. Met dank aan deze mevrouw en de andere bieders en kopers en nogmaals alle plukkers en vrijwilligers die er tijdens het 3e verjaardagsfeestje bij waren. En ga gerust eens langs bij Buurman Toon voor het mooiste boeket tulpen en gastvrijheid.