Droomdag gezin uit Enschede

Een week na hun dag kregen wij dit ingezonden van het gezin. Zie onderaan voor de verslagen (met tekening) van de kinderen.

Beste stichting Droomdag, Ilonka en Eric,
Bedankt voor een fantastische, onuitwisbare herinnering!
Vaderdag 2019 zullen we nooit meer vergeten. Wat hebben jullie er een mooie en leuke dag van weten te maken.

Om 7:30 werden we gewekt door een dame die ons de tafel kwam dekken en voorzag van een overheerlijk ontbijt met allerlei verse producten.
Vervolgens kwamen jullie binnen en hadden al meteen een leuke videoboodschap voor Fiene en Elin van Anne Mar Zwart. Zo rond de klok van tienen werd de rust in de straat ernstig verstoord door het prachtige geluid van een Ferrari F430, een Lamborghini en een Audi sq5.
Het was even wat werk om mij zonder al te benauwd te worden in de Ferrari te krijgen maar uiteindelijk zat ik perfect. Nu op naar Groenlo om daar de opa’s te verrassen met een Vaderdag cadeautje. Wat een geweldig geluid en wat een snelheid zit er in die auto’s! We waren blij dat de nieuwe N18 er net lag, hierdoor was het mogelijk iets meer snelheid te maken 😉,
De opa’s vonden de auto’s ook machtig mooi, maar na een kort bezoekje moesten we snel weer richting Enschede. Bij het van der Valk hotel werden we met alle egards ontvangen. Na nog een kopje te hebben gedronken met de toppers van chauffeurs, gingen we naar een prachtige suite waar we een heerlijke lunch hebben gekregen. Daarna was het tijd voor een dutje voor mij om even bij te tanken. De kinderen, Linda en Eric hebben een duik genomen in het zwembad op de 12e verdieping van waar ze een prachtig uitzicht hadden over Enschede. Na het zwemmen en het slaapje mochten we nog een lekker ijsje maken en toen werd het rap tijd om te vertrekken richting de muziek studio van Maarten. Hier hebben Joes, Fiene en Elin een prachtig lied ingezongen voor mij met een tekst die iets was aangepast door Eric. Af en toe moest ik toch wel stiekem een traantje laten, zo mooi!!
Toen de nieuwe nummer 1 hit was ingezongen gingen we naar buiten. Elin vertelde: “wat zou het nu vet cool zijn als er een limo zou komen!”. Ze had het nog niet gezegden madame werd op haar wenken bediend; er kwam een gigantische, witte limousine aanrijden. Nu waren we even echte sterren! De chauffeur voorzag onze van een glas heerlijke champagne en de kinderen van wat fris en toen lekker rondkijken en rijden maar. Na een rondritje kwamen we uiteindelijk terecht op de Oude Markt waar de terrassen bomvol zaten. Wat voelden we ons even flink bekeken, niemand wist wie er uit deze p[prachtige auto zou komen. Mensen begonnen te filmen en te fotograferen. Zo voelt het dus als je beroemd bent. Gelukkig was Fiene zo dapper om als eerste uit de auto te stappen en daarna volgende wij. Tot onze grote verrassing zagen we dat ook de opa’s en oma’s in Enschede waren.
Met z’n allen hebben we een heerlijke afsluitende maaltijd gehad bij restaurant Novi. Een proeverij van allerlei pasta’s, daar was helemaal niets mis mee!! Na de pasta’s was er nog een heerlijk toetje. En met een volle buik gingen we richting huis.
Helaas komt er aan al het moois ooit een einde, zo ook aan deze dag. Compleet uitgeput maar gigantisch voldaan namen we om 21:00 afscheid van Eric en Ilonka.
Eigenlijk heb ik geen woorden voor deze dag en jullie inzet, maar zoals Mary Poppins ooit zong: “Het was Supercalifragilisticexpialidasties”.
Stichting Droomdag, Eric en Ilonka ontzettend bedankt!!

Heel veel liefs van
Bas, Linda, Joes, Fiene en Elin