Droomdag gezin uit Zoetermeer

Moeder Nancy uit Zoetermeer beleefde onlangs een bijzondere dag met haar kinderen en kleinkinderen. Op uitnodiging van Stichting Droomdag mochten zij hun Super Droomdag beleven. Stichting Droomdag verzorgt voor ouders met een levensbedreigende of langdurige ziekte een speciale dag. Het jongste kind van het gezin moet onder de zestien jaar zijn.

Gezin Zoetermeer453 x 252

De uit Buytenwegh afkomstige Nancy en kinderen Dylan met zijn dochter Emily, Yorick en zijn vriendin Lisa, Kyara en vriend Stefan, Jaimy, Rohan, Peyton en Tyler werden in alle vroegte opgehaald voor een trip naar De Eemhof in Zeewolde waar Stichting Opkikker de gastheer was. Een lakei heette hen welkom en over de rode loper en een erehaag van vrijwilligers liep het gezin naar binnen. Daar was iets te drinken en een gebakje naar keuze en na het welkomstwoord gingen zij op pad.

Allereerst werden zij bij het Smulhuis verwacht, even later bij de helikopter en als afsluiter was er een fotoshoot. Na het uitgebreide lunchbuffet was er een sportauto waarin het gezin plaats mocht nemen. De rest van de middag werd gevuld met een VR Experience, een bezoek aan het koninklijk paleis en voor de liefhebber een rit in de koets. Na een samenzijn met live muziek en het diner was er voor alle kinderen een afscheidscadeau van de vrijwilligers van Stichting Droomdag. Binnenkort ontvangen zij een film en foto’s van de opnamen die hun vrijwilligers van de dag gemaakt hebben.