Kennisquiz Durf te Dromen

Op zaterdag 6 april organiseert Rotaryclub Roelofarendsveen voor de derde maal de Rotary kennisquiz en steunt hiermee Stichting Droomdag.

In de vorige edities was de opbrengst bestemd voor de voedselbank en Hospice Amandi en dit jaar staat dus Stichting Droomdag in het middelpunt.

Stichting Droomdag verzorgt Droomdagen voor gezinnen met kinderen, waarvan één van de ouders langdurig of ongeneeslijk ziek is én het jongste kind onder de 16 jaar is.
De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij rekening wordt gehouden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Inmiddels heeft de Stichting al meer dan 190 onvergetelijke Droomdagen kunnen organiseren.

Stichting Droomdag wordt gerund door vrijwilligers en is afhankelijk van giften en bijdragen van sponsoren. Kijk voor meer informatie op www.stichtingdroomdag.nl.

Het belooft net als beide voorgaande edities een leerzame, ludieke, hilarische en super gezellige avond te worden. Uiteraard wordt deze avond goed verzorgd met aandacht, aanmoedigingen én lekkere hapjes. De opbrengsten van deze gezellige avond komen ten goede aan de organisatie van de droomdagen voor gezinnen met kinderen, waarvan één van de ouders langdurig of ongeneeslijk ziek is.

Met een team van 4 personen kun je deelnemen. Inschrijven doe je via de Doe Mee knop op de website kennisquiz.weebly.com

Het inschrijfgeld bedraagt € 120,- per team, inclusief smakelijke hapjes en exclusief drankjes.
Schrijf je in voor 30 maart 2019!
De drie teams die het beste scoren gaan naar huis met bijzondere en verrassende prijzen. Het team met de leukste mascotte of de leukste teamkleding ontvangt de originaliteitsprijs. Hoe zorgvuldiger, gekker en ludieker, hoe meer kans je hierop maakt.
Rotary Kennisquiz HAL60 (Pasteurweg 60, Roelofarendsveen) zaterdag 6 april 2019
Zaal open 19.30 aanvang quiz 20.00 uur