Monuta Helpt: stem voor Stichting Droomdag

Monuta Helpt heeft een bedrag van 2500 euro geschonken aan Stichting Droomdag. Een waardevolle bijdrage, waar wij meerdere gezinnen uit de regio Kaag en Braassem een fantastische Droomdag van kunnen geven. Monuta Helpt: hartelijk bedankt!

Daarnaast zijn wij genomineerd voor aanvrager van het kwartaal. Help je ons te winnen? Via onderstaande link kan je je stem op ons uitbrengen:

Stemmen kan tot en met zondag 26 mei.

Dankjewel voor je steun!

Mini Roparun

Op 17 mei heeft OBS De Plataan in Pernis een mini Roparun (sponsorloop) gehouden, waarvan de opbrengst naar Stichting Droomdag ging.

Zoveel sportieve lieve mensen in alle vroegte op de been voor onze stichting. Ilonka van Stichting Droomdag was erbij om de kinderen aan te moedigen en wat hebben ze hun best gedaan.....Een diepe buiging voor jullie allen. ūüôŹDesir√© en alle aanwezigen van Team 193 De Pretrunners; dank jullie wel en ontzettend veel succes tijdens jullie Roparun 2019. En de opbrengst van vandaag; wij zorgen dat het op de juiste manier besteed wordt.

miniroparun2 250 x 167  miniroparun1 250 x 167

Mont Ventoux

Onder het motto "Grootverzettegenkanker" beklimmen fietsers, handbikers, wandelaars en hardlopers de Mont Ventoux in Frankrijk. Een zware strijd, die symbool staat voor de strijd tegen kanker.

Op 5 en 6 september aanstaande is het weer zover. Ook dit jaar is Stichting Droomdag weer een van de goede doelen van dit prachtige evenement.
Aanmelden kan, zowel individueel als per team, via www.grootverzettegenkanker.nl. Wandel of fiets je mee? Een herinnering voor je leven!

Relaties met Inloophuizen

IPSO (Instellingen Psychosociale Oncologie) is het overkoepelend orgaan van alle inloophuizen in Nederland. Vanuit de fijne relatie die we met deze organisatie hebben, zijn we momenteel bezig gefaseerd door te groeien in het aantal inloophuizen waarvandaan de gezinnen aan ons verwezen worden. Een mooie ontwikkeling om zo, vanuit deze samenwerking, aan meer en meer gezinnen een Droomdag aan te kunnen bieden.

Inloophuizen richten zich op alle niet-medische aspecten van kanker en stellen de kwaliteit van leven centraal. Bijzondere aandacht gaat uit naar de ondersteuning van kinderen, jongeren en gezinnen die met kanker zijn geconfronteerd. Inloophuizen hebben zodoende voortdurend te maken met onze doelgroep. En ook inloophuizen worden voor het overgrote deel gerund door vrijwilligers √©n zijn afhankelijk van sponsoren en donateurs. Reden genoeg om de handen in elkaar te slaan en SAMEN te werken in het ondersteunen van deze gezinnen. Inmiddels worden er veel gezinnen door de inloophuizen aan ons verwezen voor een Droomdag. We werken op dit moment al samen met o.a. het Toon Hermanshuis in Amersfoort, Inloophuis ‚ÄėLeven met Kanker‚Äô in Woerden, Inloophuis Debora in Delft, Inloophuis Scarabee uit Leiden en Inloophuis Adamas in Nieuw-Vennep en hopen dat er in de (nabije) toekomst nog vele mogen volgen.