Droomdag 8 december

Op 8 december vindt er, in samenwerking met Stichting Opkikker, een Droomdag plaats voor 10 gezinnen.

10 gezinnen mogen gaan genieten van een welverdiende Droomdag, boordevol verrassingen!

Een dag waarbij de dagelijkse zorgen, angsten en onzekerheden even naar de achtergrond verschuiven. Een dag waar het gezin naar uit kan kijken. Een dag die bol staat van het SAMEN onbezorgd plezier beleven.

We zien er naar uit deze dag voor deze gezinnen te mogen verzorgen, ruim 20 vrijwilligers staan er zaterdag klaar om hun bijdrage aan deze dag te leveren en de gezinnen in de watten te leggen.

Binnenkort volgt van deze dag een mooi fotoverslag op onze website.

19. 46

Collecte Stichting Droomdag

In de week van 31 augustus t/m 4 september ging Stichting Droomdag langs de deuren collecteren in Hoogmade en Woubrugge. U heeft ruimhartig gegeven. Uw bijdrage  aan onze Stichting, zodat wij nog meer gezinnen een mooie dag kunnen bezorgen. Het doel van Stichting Droomdag is het verzorgen van een onvergetelijke, onbezorgde (te) gekke dag voor gezinnen waarvan een ouder ernstig/levensbedreigend ziek is. De dromen van het gezin staan hierbij centraal, waarbij we rekening houden met de fysieke mogelijkheden van de gezinsleden. Het jongste kind van het gezin moet onder de 16 jaar zijn. Inmiddels hebben wij al meer dan 90 gezinnen een onvergetelijke Droomdag mee mogen laten maken. Gezinnen worden aangemeld via het LUMC  waarmee wij een samenwerkingsverband hebben. Ook kunnen gezinnen worden aangemeld via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij zijn herkenbaar aan onze blauwe polo/ jas met het Droomdaglogo en een naambadge. Ook hebben wij een tas met datzelfde logo en folders van onze stichting bij ons. Voor het collecteren is een vergunning afgegeven door gemeente Kaag en Braassem.

Franciscusdag,  € 15000,00 !!

Voor deze Franciscusdag die elk jaar plaatsvind hebben leerlingen vooraf afspraken gemaakt met sponsors (buren, familie, vrienden) en probeerden op 2 oktober zoveel mogelijk stickertjes te verzamelen. Ieder stickertje was 0,10 eurocent waard maar meer sponseren was natuurlijk mogelijk. De leerlingen verdiende de stickers door te rennen, te zwemmen en leuke spelletjes te doen. Dit alles om een mooi bedrag voor de Stichting Droomdag bij elkaar te brengen. Vrijwilligers van de stichting zetten ook hun beste beentje voor en werden voorzien van een heerlijke lunch en een warm onthaal tijdens het bruggersfeest wat  ’s avonds in het Fioretti College Lisse  plaatsvond.  Hier werd ook de opbrengst van deze geweldige dag bekend gemaakt. Vrijwilligers van de Stichting Droomdag mochten op het podium onder het toeziend oog van wel zeker 500 leerlingen een hele mooie cheque in ontvangst nemen van 15000.00 euro. Wat hebben de leerlingen goed hun best gedaan, hier kunnen zij zeker 15 tot 20 gezinnen een onvergetelijke Droomdag van laten beleven.  Alle leerlingen, leraren sponsoren en vrijwilligers heel hartelijk dank.

Lees meer: Franciscusdag Fioretti College Lisse & Hillegom 2015

Mary van Dueren-van der Meer

Zo jong, zoveel energie, zo positief, zo’n groot gemis.

Wat zijn wij geschrokken van het bericht dat Mary van Dueren-van der Meer toch nog zo onverwacht is overleden op 9-8-2015. Als oprichtster van de Stichting Droomdag zijn wij, maar ook de vele gezinnen waarvoor een Super Droomdag georganiseerd is, haar heel veel dank verschuldigd.

Wij wensen Jeroen, Cody, Tisha, Kian en verdere familie heel veel sterkte toe met dit enorme verlies.

Bestuur en vrijwilligers van

Meer artikelen...