Monuta Helpt

Vandaag kwam Herma Pijfers van Monuta bij ons op kantoor een prachtige cheque overhandigen. Mogelijk gemaakt door Monuta Helpt. Door de titel te verkrijgen van 'aanvrager van het kwartaal' zijn wij ook nog in de race voor 'aanvrager van het jaar'. Dit wordt op 6 november aanstaande bekend gemaakt. Monuta Helpt en Herma Pijfers: veel dank!

Monuta Helpt Uitreiking Cheque 453 x 340

‘In veilige handen’

Het is belangrijk dat mensen die zich inzetten in vrijwilligersorganisaties begrijpen dat kinderen, jongeren en zieke mensen kwetsbaar zijn.
Wij vinden het van groot belang er zoveel mogelijk voor te zorgen dat gezinnen bij ons ‘in veilige handen’ zijn.
Van iedere vrijwilliger hebben wij dan ook een officiële VOG-verklaring in ons bezit. Om onze interne organisatie op dit gebied nog verder te professionaliseren hebben een drietal mensen de opleiding ‘in veilige handen’ gevolgd en met een positief resultaat afgerond. Dit onderwerp zal bij ons altijd hoog op de agenda blijven staan.

image1 453 x 257

Mini Roparun

Op 17 mei heeft OBS De Plataan in Pernis een mini Roparun (sponsorloop) gehouden, waarvan de opbrengst naar Stichting Droomdag ging.

Zoveel sportieve lieve mensen in alle vroegte op de been voor onze stichting. Ilonka van Stichting Droomdag was erbij om de kinderen aan te moedigen en wat hebben ze hun best gedaan.....Een diepe buiging voor jullie allen. 🙏Desiré en alle aanwezigen van Team 193 De Pretrunners; dank jullie wel en ontzettend veel succes tijdens jullie Roparun 2019. En de opbrengst van vandaag; wij zorgen dat het op de juiste manier besteed wordt.

miniroparun2 250 x 167  miniroparun1 250 x 167