Franciscusdag,  € 15000,00 !!

Voor deze Franciscusdag die elk jaar plaatsvind hebben leerlingen vooraf afspraken gemaakt met sponsors (buren, familie, vrienden) en probeerden op 2 oktober zoveel mogelijk stickertjes te verzamelen. Ieder stickertje was 0,10 eurocent waard maar meer sponseren was natuurlijk mogelijk. De leerlingen verdiende de stickers door te rennen, te zwemmen en leuke spelletjes te doen. Dit alles om een mooi bedrag voor de Stichting Droomdag bij elkaar te brengen. Vrijwilligers van de stichting zetten ook hun beste beentje voor en werden voorzien van een heerlijke lunch en een warm onthaal tijdens het bruggersfeest wat  ’s avonds in het Fioretti College Lisse  plaatsvond.  Hier werd ook de opbrengst van deze geweldige dag bekend gemaakt. Vrijwilligers van de Stichting Droomdag mochten op het podium onder het toeziend oog van wel zeker 500 leerlingen een hele mooie cheque in ontvangst nemen van 15000.00 euro. Wat hebben de leerlingen goed hun best gedaan, hier kunnen zij zeker 15 tot 20 gezinnen een onvergetelijke Droomdag van laten beleven.  Alle leerlingen, leraren sponsoren en vrijwilligers heel hartelijk dank.

Fioretti

Op 25, 26 en 27 augustus hebben Ellie en Ilonka, PR vrijwilligsters van Stichting Droomdag, presentaties gehouden op het Fioretti College. Locaties Lisse en Hillegom. Zij probeerden het ontstaan en het gevoel van de stichting over te brengen aan de leerlingen en hun ouders. De leerlingen gingen dat op hun beurt ook doen tijdens Franciscusdag op 2 oktober 2015. Stichting Droomdag is n.l. dit jaar gekozen als goed doel van deze Franciscusdag.